L'applicazione di sicurezza intelligente è u sviluppu di u mercatu di i siti sportivi

Attualmente, diversi lochi di i Ghjochi Olimpichi d'Invernu di Pechino facenu l'incantu di i sporti cumpetitivi, trà i quali l'incantu di i Ghjochi Olimpichi d'alta tecnulugia hè sempre frescu in a memoria di a ghjente da a ceremonia d'apertura à u spettaculu di diversi lochi.

U schema per a custruzzione di una putenza sportiva mette chjaramente "aduprendu novi tecnulugia di l'informazioni cum'è l'Internet di e cose è l'informatica in nuvola per prumove u sviluppu intelligente di fitness naziunale".In u 2020, l'opinioni annantu à l'accelerazione di u sviluppu di u novu cunsumu cù novi furmati è novi mudelli emessi da l'uffiziu generale di u Cunsigliu di Statu anu prupostu ancu di sviluppà vigorosamente sporti intelligenti è di cultivà novi formati di cunsumu di sport cum'è fitness in linea.

Smart sports ùn solu copre l'aghjurnamentu intelligente di i stadii originali, ma ancu migliurà l'esperienza intelligente di i participanti sportivi.Inoltre, u locu pò realizà a trasfurmazioni digitale cù l'aiutu di hardware è software intelligenti per ottene u scopu di riduce u costu è di aumentà l'efficienza.Per esempiu, in i Ghjochi Olimpichi Invernali in corso, u cumitatu d'urganizazione hà custruitu una gestione di l'energia basata in 5G, a rilevazione di l'equipaggiu è l'avvisu precoce, a gestione di a sicurità è a pianificazione di u trafficu per fà i posti intelligenti cuntrullabili è visibili.

À u listessu tempu, l'operatori di u stadiu o l'urganizatori di l'avvenimenti sportivi ponu ancu raccoglie, sorte è analizà diverse informazioni sportive di i participanti sportivi basati nantu à a tecnulugia visuale AI +, cum'è i movimenti di u corpu, a freccia di u muvimentu è u statutu di u muvimentu, per furnisce una guida sportiva più mirata. , marketing sportiu è altri servizii di valore aghjuntu.

Inoltre, cù l'applicazione più larga di a tecnulugia 5G è a tecnulugia 4K / 8K ultra hd, l'operazione di l'avvenimenti sportivi ùn pò micca solu furnisce una trasmissione in diretta di l'avvenimenti cù una qualità di stampa più alta, ma ancu realizà una nova sperienza interattiva è immersiva di fighjà partite cù l'applicazione di VR. / Tecnulugia AR.

Degne di una attenzione speciale hè, affettata da u focu di COVID-19, ancu se l'avvenimenti sportivi tradiziunali offline anu affettatu, ma u rapidu sviluppu di u novu modu di sportu è e forme novi, u software di intelligenza sportiva individuale è famigliali è u produttu hardware emergenu à l'infinitu, in quasi. dui anni l 'ascesa di specchiu fitness, per esempiu, à traversu a camera AI è identificazione algoritmu muvimentu, rializà interazzione umanu-macchina, aiutà utilizatori à rializà fitness scientifica.Hè un pruduttu di l'aumentu di a dumanda di fitness in casa durante a pandemia.


Tempu di post: 23-mar-2022