In i prossimi 5 anni, quale guidarà u Mercatu Globale di Surveglianza Video Intelligente

Dapoi l'emergenza di l'epidemie in u 2020, l'industria di sicurezza intelligente hà presentatu parechje incertezze è cumplessità.À u listessu tempu, affruntà i prublemi intrattabili, cum'è u squilibrio di e catene di furnimentu upstream è downstream, u prezzu di e materie prime, è a carenza di patatine fritte, facendu chì l'intera industria pare ch'ella sia avvolta in nebbia. In l'ultimi anni, a tecnulugia di intelligenza artificiale. hà sviluppatu rapidamente.Attualmente, diversi paesi è guverni anu postu l'intelligenza artificiale in una pusizione strategica relativamente alta.A rata di penetrazione di u front-end intelligente cuntinueghja à aumentà in modu stabile, cù a Cina chì guida u mondu.

e6a9e94af3ccfca4bc2687b88e049f28

Sicondu l'ultimi dati, in 2020, u tassu di penetrazione di e spedizioni di e camere di rete AI glubale hà righjuntu più di 15%, a Cina hè vicinu à u 19%, hè previstu chì in 2025, u tassu di penetrazione di e camere AI globale cresce à 64% , China ghjunghjerà à 72%, è a Cina hè assai avanti in u mondu in a penetrazione è l'accettazione di l'AI.

01 U sviluppu di l'intelligenza front-end hè in accelerazione, è i scenarii di l'applicazione sò diversi.

Camera front-end, per via di a limitazione di a putenza di l'informatica è di u costu, alcune funzioni intelligenti, ponu solu fà alcuni travaglii simplici, cum'è a ricunniscenza di persone, vitture è oggetti.
Avà a causa di l'aumentu drammaticu di a putenza di l'informatica, è a diminuzione drammatica di u costu, certi travaglii cumplessi ponu ancu esse realizati in u front-end, cum'è a struttura di video è a tecnulugia di crescita di l'imaghjini.

02 U tassu di penetrazione di u back-end intelligente cuntinueghja à cresce, cù a Cina chì guida u mondu.

A penetrazione di l'intelligenza back-end hè ancu crescente.
I spedizioni glubale di i dispositi back-end anu righjuntu 21 milioni di unità in 2020, di i quali 10% eranu dispositivi intelligenti è 16% in Cina.Per u 2025, a penetrazione globale di u segmentu finale di l'IA hè prevista per cresce à 39%, di quale 53% serà in Cina.

03 A crescita splussiva di dati massivi hà prumuvutu a custruzzione di l'uffiziu mediu di sicurità.

A causa di l'intelligenza cuntinuu di l'equipaggiu front-end è back-end è a migliione cuntinua di a rata di penetrazione, sò generati un gran numaru di dati strutturati è micca strutturati, chì mostra un statu di crescita splusivi, prumove a custruzzione di u centru di sicurezza.
Cumu fà un megliu usu di sti dati è minà u valore daretu à i dati hè un compitu chì u centru di sicurezza deve esse impegnatu.

04 A proporzione di l'investimentu in diverse industrie riflette l'accelerazione di a custruzione intelligente.

In ogni industria in sbarcu intelligente di una situazione.
Avemu segmentatu u mercatu generale di sicurezza intelligente in diversi settori di l'utilizatori finali, cù i più alti percentuali sò cità (16%), trasporti (15%), guvernu (11%), cummerciu (10%), finanze (9%), è l'educazione (8%).

05 A videovigilanza intelligente permette à tutte e industrie.

Nta l'ultimi anni, i guverni di parechji paesi prumove gradualmente u prucessu di digitalizazione di e cità.Prughjetti cum'è a cità sicura è a cità intelligente emergenu senza fine, chì prumove ancu u prugressu di a sicurità intelligente di e cità.Sicondu a dimensione di u mercatu di ogni industria è u potenziale di crescita futura, a scala di crescita di a cità hè relativamente grande.

Riassuntu

U gradu di intelligenza cuntinueghja à approfondisce, è a rata di penetrazione di l'equipaggiu intelligente aumenta gradualmente.Frà elli, a Cina hè un capu glubale in u sviluppu di l'intelligenza.Hè previstu chì in u 2025, u tassu di penetrazione di l'equipaggiu di front-end intelligente di a Cina ghjunghjerà più di 70%, è u back-end ghjunghjerà ancu più di 50%, chì si move rapidamente in l'era di video intelligente.


Tempu di Postu: Set-02-2022