Camera di blocchi d'ispezione di caschi FocusVision, custruita apposta per u situ di custruzzione

   A camera di bloccu di rilevazione intelligente di FocusVision rileva l'usu di caschi di sicurezza da algoritmi intelligenti AI per prevene l'entrata illegale in operazioni di custruzzione, eliminà i difetti di gestione umana in u situ di custruzzione, è riduce l'incidenza di accidenti à altu risicu causati da ùn portà caschi di sicurezza. .Puderà aiutà efficacemente u dipartimentu di u prughjettu di u cantiere di custruzzione per migliurà u livellu di gestione di risichi, veramente ottene avvisu anticipatu, rilevazione normale durante l'avvenimentu, è gestione standardizata dopu l'avvenimentu, assicurà a sicurità di l'impiegati, è assicurà a produzzione sicura.

Funzioni AI

Ricunniscenza intelligente per assicurà l'usura

图片4

Identificazione intelligente di u culore, monitoraghju precisu

Identificà u culore di u cascu purtatu da a persona (russu, blu, giallu, biancu, aranciu, neru)

图片3

Monitoraghju in tempu reale, rinfrescante in tempu reale

U statutu di usu di i caschi di u persunale in u screnu pò esse rinfrescatu in tempu reale per evità l'ocurrenza di l'usu irregulari di caschi di sicurezza dopu chì u persunale entra in u situ di custruzzione.

图片2

Generale  Features

Cunfigurazione mainstream, forte cumpatibilità

Supporta 2MP, H.265/H.264, finu à 256G TF CARD,

Supporta starlight 23X otticu 6.7-154.1mm,

Supportu Starlight, WDR, Auto Focus

Supportu Funzioni Smart: Rilevazione di Movimentu, Mascara Video, Intrusione di Area, Crossing Line, etc.

图片1

Cumu assicurà u prugressu lisu di u prugettu è assicurà a sicurità persunale di u persunale di u situ di custruzzione prova a saviezza di u manager.Per mezu di i mezi scientifichi è tecnologichi, FocusVision Security aiuta à e precauzioni di sicurezza di u prughjettu di l'ingegneria.


Tempu di post: Jul-19-2022