2022GPSE Custruite un mondu megliu inseme

2022 GPS

 

Sottu u sfondate di a tecnulugia 5G è l'empowerment di l'intelligenza artificiale, l'intelligenza di a Cina è ancu l'industria di a sicurità glubale entra in un periodu splusivi, è emergenu constantemente idee di pulitica, cuncetti tecnichi, scenarii d'applicazione è cuncetti operativi, è injectà un impetu putente senza precedente. l'industria.L'Expo di Sicurezza 2022 riunirà l'elite di diverse industrii, ùn solu pò capisce a dinamica di l'industria in tempu reale, ma pò ancu catturà facilmente l'infurmazioni di diverse industrii è creà opportunità per a cooperazione, è u scambiu lisu creerà una piattaforma di offerta è dumanda chì integra esigenze multiforme.

Scopu diExhibits

À l'avant-gardeTecnulugia

Big data, cloud computing, Internet di e cose, tecnulugia quantistica, blockchain, biometria, etc.

SmartCities

Trasportu intelligente, assistenza medica intelligente, parcu intelligente, parcheghju intelligente, educazione intelligente, finanza intelligente, sicurezza di casa, fabricazione intelligente, rete intelligente, corridore di tubi intelligenti, casa intelligente, uffiziu intelligente, prevenzione è cuntrollu di l'epidemie è altre tecnulugia avanzata, prudutti è cunnessi. suluzioni industria.

PoliziaEquipment

I suldati individuali, l'ispezione di sicurezza è l'eliminazione di splusivi, salvataggio d'emergenza, investigazione criminale, contra-terrurismu, cumunicazioni PDT, prutezzione, sistemi di applicazione di a lege, equipaghji di scienza è tecnulugia anti-droga, veiculi di polizia è altre equipaghji.

SicurezzaPrecauzioni

Alarma d'intrusione è d'emergenza, videosurveglianza, cuntrollu di entrata è uscita, parcheghjuassai gestione di sicurezza, ispezione di sicurezza a prova di esplosione, ispezione elettronica, intercom di edifici, prutezzione fisica, veiculi aerei senza pilota, robot, etc.

Cybersecurity

Prudutti di tecnulugia di sicurità, suluzioni è servizii di sicurità, cum'è a sicurità di a rete di basa, a sicurità di l'infrastruttura di l'infurmazione critica, a sicurità di dati, a sicurità di video, a sicurezza perimetrale, a sicurità di u software, a sicurità di l'endpoint è a sicurità di nuvola.

MobilePoliu

Piattaforme mobili, terminali mobili, applicazioni mobili, supportu mobile, sicurezza mobile, etc.

SicurezzaSupplyChain

periferiche ecologiche di l'industria di sicurezza, materiali ausiliari, teste, ricerca scientifica, stampa 3D è altre istituzioni

U scopu di l'esibizioni copre tutti i campi di l'industria di sicurezza intelligente, mostra in modu cumpletu i prudutti upstream è downstream di l'industria di sicurezza, è parechje imprese di marca di l'industria fiuriscenu per vede prudutti di qualità è garantiti di qualità.

L'Expo di Sicurezza 2022 hà ricivutu una grande attenzione è un'attenzione vigorosa da i sistemi pertinenti di u Ministeru, u Cumitatu di u Partitu Pruvinciale è u Guvernu Pruvinciale, è realizarà attività di foru pertinenti à tempu à l'Expo di Sicurezza per scopre a sicurezza innovativa è di punta. suluzione tecnulugia.Utilizemu l'intelligenza artificiale per custruisce un mondu sicuru è vince un futuru megliu.

 


Tempu di post: 19-aug-2022